>>
Подорожуємо Україною - 40 міст і містечок >>
Персоналії
Подорожуємо Україною

контактна інформація:

01004, м. Київ – 004,
вул. Пушкінська, 28А

© copy 2003 р.
дизайн: Віадук-Телеком
платформа: Lotus Domino


АСАДЧЕВ Валерій Михайлович / Коментарі


24.03.2006 Валерій АСАДЧЕВ знає про зв`язок між господарським досвідом, добрими намірами та `пеклом для суспільства”
„Із 41 кандидата, зареєстрованих на посаду Київського голови, господарський досвід мають лише 4”, - занепокоєння з цього приводу висловив народний депутат України, заступник голови комітету ВР з питань бюджету, кандидат на посаду Київського міського голови від Українського народного блоку Костенка і Плюща Валерій АСАДЧЕВ. На його думку, без такого досвіду "новообраному голові буде неможливо впоратися з тим тягарем проблем, який дістається йому у спадок”.

24.03.2006 Валерій АСАДЧЕВ хоче перетворити Колонний зал Київради – на концертний зал, перший поверх міської адміністрації – на магазин української книги та запровадити прийоми громадян „on-line”
„Віддати перший поверх будинку Київської міської державної адміністрації під магазин української книги, а Колонний зал перетворити на концертний і відкрити для публіки”, - пообіцяв народний депутат України, заступник голови Комітету ВР з питань бюджету, кандидат на посаду київського міського голови від Українського народного блоку Костенка і Плюща Валерій АСАДЧЕВ в разі обрання його мером. „Київ – Українська столиця, тож, щоб наблизитися до Європи, ми зобов’язані насамперед вивчати і популяризувати українське”, - переконаний він.

23.03.2006 КИЇВ. Валерій АСАДЧЕВ вважає, що „перед тим, як проводити медичну реформу, треба збільшити фінансування медичної галузі”
„Реформа медицини вкрай необхідна. Але вона повинна слідувати за „швидкими рятувальтними заходами” – збільшенням фінансування”, - заявив народний депутат України, заступник голови комітету ВР з питань бюджету, кандидат на посаду Київського міського голови від Українського народного блоку Костенка і Плюща Валерій АСАДЧЕВ під час зустрічі з працівниками дитячої поліклініки №1. На переконання депутата, „разом з величезними проблемами медичної галузі з соціальної точки зору, існує безліч проблем у самих медичних працівників і всередині системи, і вирішити внутрішні проблеми можна лише за рахунок збільшення фінансування галузі”.

22.03.2006 КИЇВ. Валерій АСАДЧЕВ вважа `злочином` купувати автобуси та екскалатори за кордоном
„Купувати автобуси за кордоном я вважаю злочином”, - заявив народний депутат України, кандидат на посаду Київського міського голови від Українського народного блоку Костенка і Плюща, заступник голови Комітету ВР з питань бюджету Валерій АСАДЧЕВ під час зустрічі з науковцями столиці. Ща його словами, „увесь рухомий склад ми можемо оновлювати своїми силами, тож ми і повинні це робити”.

22.03.2006 Валерій АСАДЧЕВ пропонує створити за рахунок місцевих бюджетів „ризиковий” фонд” для відродження української науки
„Віддати частину коштів місцевого бюджету на створення „ризикового фонду”, який би міг профінансувати прикладні наукові розробки і не вимагав би негайної грошової віддачі від їх впровадження”, - пропонує народний депутат України, кандидат на посаду Київського міського голови від Українського Народного блоку Костенка і Плюща, заступник голови комітету Верховної Ради з питань бюджету Валерій АСАДЧЕВ після чергової зустрічі з працівниками київських НДІ і ознайомленням з проблемами сучасної науки.

17.03.2006 Валерій АСАДЧЕВ: “Необхідно створити ідеологію розбудови Києва і слідувати їй”
Про свою підтримку “Київської Ландшафтної Хартії”, якою надаються “моральні зобов’язання перед жителями Києва керуватися у своїх діях ідеями збереження і розвитку ландшафтів” заявив народний депутат України, кандидат на посаду Київського міського голови від Українського Народного Блоку Костенка і Плюща, корінний киянин Валерій АСАДЧЕВ під час Презентація ландшафтної концепції розвитку Києва “Київ – священний простір”. Депутат також підкреслив, що “визнаючи Київ містом з унікальним ландшафтом і навіть власним “ліком” (фотографії Києва з космосу нагадують людський профіль – ред), бажаючи зберегти його особливість для майбутніх поколінь, необхідно осмислити концепцію його забудови з урахуванням всіх цих історичних, етнічних та природних особливостей і не допускати архітектурної еклектики”.

13.03.2006 Валерій АСАДЧЕВ запевняє, що передруковувати виборчі бюлетені в разі зняття з виборів якоїсь політичної сили не будуть
“Передруковувати виборчі бюлетені не будуть в жодному разі”, - повідомив народний депутат, представник Українського Народного Блоку Костенка і Плюща Валерій АСАДЧЕВ після закінчення погоджувальної ради. Він зазначив, що, підтримавши його пропозицію, керівники і представники фракцій ВР на погоджувальній раді прийняли рішення, що “в разі зняття з виборів якоїсь політичної сили не менше, ніж за 3 дні до дня виборів, у відповідному бюлетені буде поставлена печатка. Але якщо політичну силу знімуть з виборів у переддень голосування, то для запобігання плутанини членами дільничних виборчих комісій, бюлетень залишиться незмінним”.

07.03.2006 Валерій АСАДЧЕВ: „Підписання Україною двостороннього протоколу про доступ на ринки товарів і послуг США– заслуга Президента”
„Чітка стратегія Президента стала запорукою підписання зі Сполученими Штатами Америки двостороннього протоколу про доступ на ринки товарів і послуг США”, - заявив у прямому ефірі телеканалу „Інтер” народний депутат, заступник голови Комітету ВР з питань бюджету, представник Українського Народного Блоку Костенка і Плюща Валерій АСАДЧЕВ. Він, зокрема, зазначив, що „результати підписання Угоди про вступ України до СОТ, залежатимуть, насамперед, від того, чи будуть надані нам компенсації і терміни для адаптації в нових економічних умовах”.

02.03.2006 Валерій АСАДЧЕВ: «Хто зможе чекати на квартиру 200 років?»
“Лише через 200 років зможе отримати власне житло останній киянин, який стоїть сьогодні у житловій черзі,”, - заявив народний депутат України, заступник голови комітету ВР з питань бюджету, кандидат на посаду Київського міського голови від Українського Народного Блоку Костенка і Плюща Валерій АСАДЧЕВ, відповідаючи на запитання під час зустрічі з виборцями. Однією з причин цього депутат вважає, “непрозорість квартирної черги та існування монополії на видачу земельних ділянок під забудову, на отримання дозволу на будівництво і т.ін.”.

28.02.2006 АСАДЧЕВ вважає, що звання „європейської культурної столиці` не коштує 80 млн. доларів
расиві мрії про те, щоб у 2010 р. Київ став „європейською культурною столицею”, коштують 80 млн. доларів”, - повідомляє народний депутат України, заступник голови комітету ВР з питань бюджету, кандидат на посаду Київського міського голови від Українського Народного Блоку Костенка і Плюща Валерій АСАДЧЕВ. Він пропонує перенаправити їх на виплату потерпілим від махінацій будівельної компанії „Еліта-центр”.

15.02.2006 Валерій АСАДЧЕВ: “Тарифи для населення і промисловості однозначно будуть переглядатися”
“Тарифи і для населення, і для промисловості однозначно будуть збільшеними у зв’язку з новою ціною за газ”, - переконаний народний депутат України, заступник голови комітету ВР з питань бюджету, представник Українського Народного блоку Костенка і Плюща Валерій АСАДЧЕВ. Тож, він наголошує, що “після виборів в Україні буде нова макроекономіка і новий бюджет”. Щоправда, “допоки всі нюанси підписаної газової Угоди залишаються до кінця не з’ясованими навіть членами самого уряду, говорити про конкретні параметри бюджетних змін рано”.

14.02.2006 Валерій АСАДЧЕВ: “Об’єднання „помаранчевої команди” можливо лише у новому парламенті”
“Український Народний Блок Костенка і Плюща сьогодні не веде жодних переговорів щодо створення до виборів коаліції “помаранчевих” – ні у трьохсторонньому, ні у п’ятисторонньому форматі”, - повідомив народний депутат, уповноважений представник фракції Української народної партії, кандидат у депутати від УНБ Костенка і Плюща Валерій АСАДЧЕВ під час прямого ефіру на радіо “Ера”. Він наголосив, що "мова про утворення будь-яких нових блоків може йти лише після виборів, у майбутньому парламенті”. Разом з тим, Валерій АСАДЧЕВ нагадав, що на початку 2005 року саме Українська народна партія пропонувала залишити „Нашу Україну” в тому форматі, якою вона перемогла у 2002 році.

09.02.2006 Український Народний блок Костенка і Плюща підтримує пропозиції Президента України
“Я не почув у словах Президента популізму”, - зазначив народний депутат України, заступник голови комітету ВР з питань бюджету, представник Українського Народного Блоку Костенка і Плюща Валерій АСАДЧЕВ, коментуючи сьогоднішній виступ Президента Віктора ЮЩЕНКА в парламенті. При цьому він наголосив, що Блок Костенка і Плюща підтримує пропозиції Президента України щодо утворення Конституційної комісії та винесення її нової редакції на Референдум. “Те, що зміни до Конституції потребують редагування та взаємоузгодження, – об’єктивна реальність, а не політичне перетягування канату”, - зауважив Валерій АСАДЧЕВ. Найкращим доказом цього депутат назвав термін, запропонований Віктором ЮЩЕНКОМ для референдуму – після виборів.

01.02.2006 Валерій АСАДЧЕВ: „Газова Угода між Росією та Україною має бути підписана на основі вимог Європейської Енергетичної Хартії”
“Український народний блок Костенка і Плюща буде вимагати, щоб газова угода між Україною та Росією відповідала вимогам Європейської Енергетичної Хартії”, - заявляє народний депутат, заступник голови комітету ВР з питань бюджету, представник Українського Народного боку Костенка і Плюща Валерій АСАДЧЕВ. Він підкреслює, що “в разі, коли двостороння газова Угода буде підписана без урахування вимог Хартії, Україна опиниться “без вини винною” перед європейськими країнами - споживачами газу”. Він закликає Міністерство закордонних справ висловити свою точку зору з цього питання.

30.01.2006 Валерій АСАДЧЕВ: “Ситуація в Алчевську вказала на невідкладність проведення комунальної та бюджетної реформи”
“Відсутність стратегії комунальної реформи та свідоме гальмування парламентом та міністерством фінансів бюджетної реформи стали причиною ситуації в Алчевську”, - заявляє народний депутат України, заступник голови комітету ВР з питань бюджету, кандидат на посаду Київського міського голови від Українського народного блоку Костенка і Плюща Валерій АСАДЧЕВ. З огляду на це, він закликав до найскорішого усунення названих факторів.

27.01.2006 Валерій АСАДЧЕВ: “Якщо температура в квартирі менша, ніж +18, для мешканця цього приміщення вартість послуги зменшується”
“Сьогодні в столиці єдина структура “Київенерго” є і виробником послуг, і їх постачальником, і контролером їх якості. Внаслідок цієї монополії кияни змушені користуватися неякісними послугами, наприклад, недоотриманим теплом, та ще й повноцінно платити за це. При цьому, мало кому “щастить” зателефонувати в аварійну службу і таки домогтися відповідної реакції комунальників”, - констатує народний депутат України, голова Київської міської організації Української народної партії, кандидат на посаду міського голови Києва Валерій АСАДЧЕВ.

16.01.2006 Валерій АСАДЧЕВ: “Голосуванням “за” відставку уряду ЄХАНУРОВА фракція БЮТ підтвердила правильність рішення Президента про відставку уряду ТИМОШЕНКО”
“Голосуванням “за” відставку уряду Юрія ЄХАНУРОВА фракція БЮТ підтвердила правильність рішення Президента про відставку уряду своєї лідерки Юлії ТИМОШЕНКО”, - заявляє представник фракції Української народної партії, заступник голови комітету ВР з питань бюджету Валерій АСАДЧЕВ, проаналізувавши текст Постанови № 3295-IV. Він говорить:

13.01.2006 УНП заявила про те, що вона була і залишається опозиційною силою в парламенті і вимагає від парламентської більшості забезпечення прав опозиції
“Українська народна партія була і залишається опозиційною силою в парламенті”, - заявив народний депутат України, заступник голови комітету ВР з питань бюджету, уповноважений представник фракції УНП Валерій АСАДЧЕВ. А саме: “УНП – пропрезидентська партія, але за парламентсько-президентської форми правління, ми є в опозиції до парламентської більшості, яку очолює Володимир ЛИТВИН, і в якій тепер знаходяться комуністи, Регіони, блок Юлії ТИМОШЕНКО, блок Володимира ЛИТВИНА, СДПУ(о)”. З огляду на це, Валерій АСАДЧЕВ вимагає від парламентської більшості забезпечення прав, які опозиція має у будь-якій демократичній державі з парламентсько-президентською формою правління: права на виступи, на створення тіньового Кабміну, керівних посад у Комітетах з питань регламенту, бюджету та свободи слова. Свою позицію Валерій АСАДЧЕВ пояснює наступним чином:

12.01.2006 Український Народний Блок Костенка і Плюща висуває на мера Києва Валерія АСАДЧЕВА
«Український Народний Блок КОСТЕНКА і ПЛЮЩА підтвердив пропозицію Української народної партії щодо висунення Валерія АСАДЧЕВА кандидатом на посаду мера міста Києва», - заявив лідер Української народної партії Юрій КОСТЕНКО, відповідаючи на запитання журналістів під час сьогоднішньої прес-конференції, що пройшла в «Укрінформі».

11.01.2006 Валерій АСАДЧЕВ наголошує на можливих несподіваних наслідках газової угоди для Росії
На несподіваних наслідках газової Угоди для Росії наголошує заступник голови комітету ВР з питань бюджету, представник фракції Української народної партії Валерій АСАДЧЕВ. Він зазначає: “Україна цілком може виправдати оцінку ЖИРИНОВСЬКОГО про те, що вона “нажухала Росію”.

28.12.2005 Валерій АСАДЧЕВ: “Надінфляції у 2006 році не буде”
“Політична нестабільність, парламентські вибори, під час яких відбувається викид необрахованих грошей на ринок, закон “Про Державний бюджет України на -2006 рік” – все це сприяє інфляції”, - зазначає народний депутат України, заступник голови комітету ВР з питань бюджету, представник Української народної партії Валерій АСАДЧЕВ. Водночас він прогнозує, що “попри весь галас навколо цього питання, інфляція-2006 буде не більше, ніж вона була при ЯНУКОВИЧІ”.

23.12.2005 Валерій АСАДЧЕВ вважає, що запобігти негативним наслідкам прийняття закону №3207 (зміни до Конституції) може лише нова Конституція
Три причини негативного ставлення фракції Української народної партії та її голосування “проти” винесених сьогодні на голосування конституційних змін (законопроект №3207) назвав народний депутат України, уповноважений представник фракції Української народної партії Валерій АСАДЧЕВ: “По-перше, келейність прийняття цих змін, яка проявляється в тому, що про них нічого не знають ні громадяни, ні представники місцевого самоврядування. По-друге, введення норм, які руйнують територіальну основу України. По-третє, руйнування фінансової основи місцевого самоврядування”. Як відомо, Верховна Рада 328-а голосами ухвалила сьогодні передбачені законопроектом №3207 конституційні зміни.

20.12.2005 Валерій АСАДЧЕВ: “Виборча кампанія тепер отримала реальний фінансовий ресурс”
“Так, як приймаються у нас бюджети, вони прийматися не можуть”, - заявив в інтерв‘ю журналістам заступник голови Комітету з питань бюджету, представник фракції Української народної партії Валерій АСАДЧЕВ по завершенні голосування по бюджету –2006. “Якщо брати глобальний бік справи, то я нічого позитивного не бачу. І це не лише стосовно нинішнього бюджету, а й стосовно всіх попередніх бюджетів”, - зазначив він. Коментуючи свою тезу, Валерій АСАДЧЕВ пояснив, що бюджетна система в Україні не реформована. “Це абсолютно нефаховий підхід як до формування бюджету, так і до прийняття його, і до виконання. На жаль, багато коштів витрачається нецільовим, неефективним способом, непрозоро і незрозуміло. Тому в цілому бюджетна система потребує серйозних змін”, - наголосив він.

19.12.2005 Валерій АСАДЧЕВ: “Якщо до нового року бюджет не проголосують Президент може відмінити вибори”
“Президент може відмінити вибори, якщо парламент не прийме бюджет до нового року”, - говорить народний депутат України, заступник голови комітету ВР з питань бюджету, представник фракції Української народної партії Валерій АСАДЧЕВ. Своє припущення депутат аргументує тим, що “виборчий кошторис затверджується саме у бюджеті, тож немає бюджету – немає і грошей на кампанію, і Президент, як гарант Конституції, має всі повноваження для такого рішення”.

15.12.2005 Валерій АСАДЧЕВ прогнозує, що сьогодні бюджет може бути прийнятим в цілому
“Бюджет може бути сьогодні проголосованим в цілому”, - вважає народний депутат України, заступник голови комітету ВР з питань бюджету, представник фракції Української народної партії Валерій АСАДЧЕВ. Водночас він наголошує, що “будь-які спроби проголосувати тільки друге читання або провести голосування постатейно може призвести до розбалансування і неузгодження щодо тих позицій, компроміс по яких був знайдений”.

29.11.2005 Валерій АСАДЧЕВ наголошує на необхідності запровадження інструментарію прямої дотації сільського господарства
“Українська народна партія голосувала сьогодні за подолання президентського вето по законопроекту "Про внесення змін до Закону України "Про податок на додану вартість" щодо оподаткування сільськогосподарських підприємств". Ми робили це з огляду на прагнення країни в СОТ, на те, що українські кордони відкриваються для дешевого імпорту, і сільське господарство конче потребує державної підтримки”, - заявив народний депутат України, заступник голови комітету ВР з питань бюджету, уповноважений представник фракції Української народної партії Валерій АСАДЧЕВ.

29.11.2005 Валерій АСАДЧЕВ прогнозує, що в четвер бюджет не буде прийнятим “в цілому”

23.11.2005 Валерій АСАДЧЕВ: “У державному бюджеті виділили додаткові 26 млн. грн. на “маєтки ЯНУКОВИЧА”
“У проекті Державного бюджету-2006, поданого у парламент до ІІ читання, замість виділення 20 млн. грн. на будівництво житла для науковців, виділили додатково 26 млн. грн. на “збереження та розвиток садово-паркового комплексу національної академії наук України в м.Київ”, - повідомляє народний депутат України, заступник голови комітету ВР з питань бюджету, представник фракції Української народної партії Валерій АСАДЧЕВ. За словами депутата, “у цьому бюджетному рядку фактично йдеться про землі, які київська влада незаконно передала монастирю у Феофанії, і на яких, за часів прем’єрства ЯНУКОВИЧА, розгорнулися нечувано-великі будівельні роботи”.

22.11.2005 Валерій АСАДЧЕВ: “Якщо американський “вєнік” перестане вимітати українців зі свого ринку – це буде хороший сигнал для нових інвесторів”
“Багатостраждальна поправка Джексона-Вєніка, що обмежує доступ товарів на американський ринок, напевно цього разу буде скасованою для України (поки що рішення про це прийняла лише Верхня палата американського парламенту – ред.)”, - вважає народний депутат України, заступник голови комітету ВР з питань бюджету, представник фракції Української народної партії Валерій АСАДЧЕВ. На його думку, “це станеться напередодні офіційного початку виборчої кампанії, що можна буде записати у здобутки діючої влади”.

22.11.2005 Валерій АСАДЧЕВ: “У державному бюджеті виділили додаткові 26 млн. грн. на “маєтки ЯНУКОВИЧА”
“У проекті Державного бюджету-2006, поданого у парламент до ІІ читання, замість виділення 20 млн. грн на будівництво житла для науковців, виділили додатково 26 млн. грн. на “збереження та розвиток садово-паркового комплексу національної академії наук України в м.Київ”, - повідомляє народний депутат України, заступник голови комітету ВР з питань бюджету, представник фракції Української народної партії Валерій АСАДЧЕВ. За словами депутата, “у цьому бюджетному рядку фактично йдеться про землі, які київська влада незаконно передала монастирю у Феофанії, і на яких, за часів прем’єрства ЯНУКОВИЧА, розгорнулися нечувано-великі будівельні роботи”.